13 Ocak 2011

aile hekimliği uygulaması kaldırılsın!


Kaptan:
işte geri döndük
'dENiss:
yemin ederim şimdi aklımdan geçiriodum seni
Kaptan:
kalbimiz birmiş
naber topik
'dENiss:
iyilik senden naber
Kaptan:
iyi nossun, hastalık da iş de devam
'dENiss:
HADİ YAA
Toparlanamadın mıı
Kaptan:
yok ya, evdeki hava çok kuru
paso kalorifer peteklerine ıslak bez koydum ama olmuyo
doktor da manyak çıktı
'dENiss:
neden
Kaptan:
gittik doktoru bekliyoruz
bekleyen başka bi hasta (50 yaşında bi amca) bu doktor kızlar içeri girdi mi yarım saat bırakmıyor, çok konuşuyor dedi
aha dedim sapık doktor, biz beklerken bi kız girmişti kız harbi çıkmadı içerden
ben girdim soru sorup duruyor, kaça gidiyorsun
nerde okuyorsun
dedim okumuyorum ben
hangi okul, ne zaman mezun oldun ipe sapa gelmez sorular
evli misin dedi
evet dedim
çocuk var mı dedi
yok dedim
iyi iyi Allah bağışlasın dedi
'dENiss:
hahhahhhahahahaha
Kaptan:
nerelisin dedi
sapık olduğu için konyalıyım dedim
bi kere de hasta olmadan gelin
hep hastalar geliyor buraya
bi gün de konyanın nesi meşhur
nesi meşhursa işte onla gelin  diyor
gayet de ciddi bi yandan, gülmüyo herif
şikayetin ne diye de sormadı
üşütmüşsün dedi
ne ilaç veriyim sana dedi
'dENiss:
oha sanamı sordu
hhahahhaah
film gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti