27 Ocak 2011

BURÇLAR BURÇLAAR

CİN:
bu hafta tutumlu akreplerin birikimleri değer kaybedecek, akrepler üç kuruş için delirerek intihar edecekler. gel verim lan paraysa derdin.
hahahahahahahahahahahahahah
CÜCÜK:
hahahahahahaha
kendi kendini zehirlesin ipneler
CİN:
al benden de o kadar
illet akrepler
azına sıçtıklarım
ne geliosa başıma akrepten gelio zaten
CÜCÜK:
aynen
hiç sevmem
kadını çok tehlikelidir
CİN:
erkeği tehlikeli bana bebeğim
aazıma sıçıolar
bi onnarla başedemiorum
gerçi bortanda akrep
lisansmı yaptım nedir
CÜCÜK:
hahaha
demek ki sınavı geçmek üzeresin
hiç akrep sevgilim olmadı
iyi kide olmadı
olsun istemem
CİN:
hayatımda bi kere aşık oldum bililosun
o da akrepti
haala uraşıorum ibneyle
CÜCÜK:
=(
ben uğraşmıyorum kimseyle
ama bana da hep
koçlar denk gelio
bi tane yengeç sevgilim vardı
kendisi
evladım olmuştu en son
ayrıldık sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti