13 Ocak 2011

Bağdat Caddesinde Tanık Olunan Diyaloglar


Ali Sami:
ağaoğlunun sitesi bok gibi
denize de bakmıyo
mal herif bok gibi parayla denize bakmayan ev yapmış
2500 metrekare lan
2 futbol sahası kadar
Pelin:
ohaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ali Sami:
rıdvana söyle de bana 10 metrekare bi ev alsın
fazlasında gözüm yok. bi köşeye taharret musluklu lavabo koysun. her işimi orda  görürüm
 Pelin:
rıdvan napıo acaba yha
çocuu hiç aramadım
küstümü acaba
Ali Sami:
ara
Pelin:
amaan bi o eksik bu ara cnm yha
manukyan gibi oldum
telefonum susmuo
Ali Sami:
helikopter piyasasında durum ne diye sor
kim arıyor
dur tahmin edeyim
Pelin:
off
kimm aramıo ki güzelim yha
Ali Sami:
bay kirpik
dallama vücutçu
Pelin:
  Tütsülenmiş kaçak et
Çemişkezek Bertuğğ
Ali Sami:
ben en çok bizim sünepeyi merak ediyorum
köyden bi kız bulup evlendirirler onu kesin
kezban - baturalp sünepe aileleri
ğünümüzde sizleri de aramızda görmekten gurur duyarız
Pelin:
Iyyyy çorum
hepsini şehriyle çağırcam artıkkkkk
çorum baturalp
burdaa
Çemişkezek bertuk burdaa
samsun sülüman
tuvalete gitti örtmenim
Ali Sami:
yazık bu bebelere senden çektikleri ne böyle
Pelin:
ben napiom cnm yha
Ali Sami:
sikip atıyon
Pelin:
Ayyy yok yaaaaa
hepsiini diil
yapmiorum öle şeeeler
şöyle adamakıllı biri çıksa
adamakıllı uslu bi kız olcam daaaa
nerdeeeeee
Ali Sami:
istersen bi sayı çıkaralım
excel yapalım
illere göre istatistik çıkarırız
istanbul kazanır
nüfusa oranlarsak çorum kazanır
çorumun nüfusu ne ki 3 mü
Pelin:  
saçmalama olmm yaa, ne 3ü 1105 falandır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti