31 Aralık 2010

kung fu panda

KAPTAN:
seni evliliğe hazırlıycam
tekrar et arkamdan
merhaba anneciğim sağlığınız nasıl?
aa lütfen bırakın bulaşıkları tabii ki ben yıkayacağım
ÖYRENCİ:
ne bulağı yeaaaaaaaa
hhahahahhahahha
bak dilim bile varmıyo demeye
KAPTAN:
tamam diğer derse geçiyoruz
anneciğim sırtınıza minder vereyim mi
aa temizliğe kadın gelmesin, ben evimi temizlerim
öğrendin mi
ÖYRENCİ:
anneciğğm dötüne minder yereyim aman sereyimmiiiğ
diyiiiiiiiipp
kocama dırdır yapmam lazım dimi
ben alışverişe gitçem eve temislikçi kadın tutalım
ütüyü kim yapacak yoksa
ya ütü yada kumaş pantolon giyme işine gelirse
oldumu o_O
KAPTAN:
olmadı
ya tarıkcım ben çok yoruluyorum
eve temizlikçi kadın tutalım mı
ÖYRENCİ:
zaten haftalık temizlikçimiz olurda
hani acil durum falan olursa makineyi açmayı öğreniym.
KAPTAN:
otur sfır
ÖYRENCİ:
örtmenim bi şans daha
KAPTAN:
tamam
babacıım cüneyt de çok çalışıyor, üzlüyorum
keşke ben de çalışsam da eve katkım olsa
ÖYRENCİ:
babacıığm cüneytte çok çalışıyor üzülüyorum muntazaman
KAPTAN:
havuz başında kokteyl itiğimebakmayın
içim kan ağlıyor
ÖYRENCİ:
keşşke keşşşke bende çalışsam eve katkım olsa banada şirkette oturup yan geleceğim bi masa ve sekreter verirmisiniz
oldu dimi
KAPTAN:
aferinn
ÖYRENCİ:
çok pirestijli oldu
güzel oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti