7 Mart 2011

KUMPİRLİK PATTES!



TAHİN:
olm blog u açtım
öbür gün mahkeme karağrınca engelledndi laa
 PEKMEZ:
ahahah
bakiim ben dns değiştirip girebliyorum galiba
TAHİN:
banada söle laNbende girebiliğm
yazacaklar birikti
puhauhaha
sanki anamın karnından yazarak dogdum  :))
PEKMEZ:

uvv arka plan süper
TAHİN:
he laN! bi o çıkıyo zateN ahahahha
PEKMEZ:
sadece o var
bi denesene bazı bloglar açıldı. digiturukü aradım.bağaardım
kapatcam dedim ama götüm yemiyo taahhütüm var
indirim yapak dediler oluuur dedim
öyle de bi yavşağım hahaha
TAHİN:
Yeni birni keşfettim.çogzel yazıyo.ben gibi la.benim düşündüklerim hep.
PEKMEZ:
internetteki erkekler kumpirlik patatese benziyor biliyosun
TAHİN:
kumpirlik patteS! ahahahhahaa
ama çocuu okudukça ağşık oluyorum
zekağsına yağni.mayakmıyım la ben
bende olmayanı başkalarında aramak mıdır benimki
yoksa seviyemdekini bulmakmı.henüz bilemedim.
şuğan hipotez aşamasında
PEKMEZ:
ahhaha
iyi işte negzel
ben de internetten bi oğlan download etmiştim
ama o tam kumpirlik patatesti
TAHİN:
hahahahaha
ben kaydetmiyom la
açiim yeter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti