7 Mart 2011

GİRME!


ADNANHOCA:
senin bölüm sanat tarihi diilmiydi
SİREYYA:
yok la mahalli idareler
hahkashkadhakda
ADNANHOCA:
be nniye sanatsal içerikli hatırlıyorum
kaledeki kadınla muhabbetten mütevellit
SİREYYA:
 sanat tarihi lisede okudum
tek iyi dersim de oydu.bi de edebiyat
ADNANHOCA:
ebemi zikti iktisat
SİREYYA:
sik ti sat
ahahhaha
ADNANHOCA:
hahahaha
kursta bidene çecuk var geçen hafta yanıma oturdu
hiç ders dinlemedi.kağıt karalayıp durdu
sitresmi yaptım acıba bebeye
 SİREYYA:
ahahha
yaşlı kadın ne işi var demiştir
ADNANHOCA:
laa olaya gel
geçen iki kızla aşaa indim hava aliim diye
kıza dedimki
SİREYYA:
çetgillere malzemegeliyo
ADNANHOCA:
kaç yaşındasın bana 20 dedi
ama kıza abla demeye hazırlanıyodum
bu 90 lı isyanım ondan sonra baş gösterdi
kıza anneeeeeeeeemmm dedim
kedicanını didim yanağını okşadım sınıfa çıktım
ahahahhahaah
SİREYYA:
 :)
ADNANHOCA:
bi görsen
yanlarında çocuk kalıyorum
yaşıma isyanım!
 SİREYYA:
bi yaşıma daha girdim
ADNANHOCA:
girme!
çık ordan çık ordan
sen onu güzel bişi sandındı
çık ordan
bi göte gir
SİREYYA:
ahahah
ADNANHOCA:
bi odaya gir
bi sınıfa gir
bi işe gir
SİREYYA:
otuuzzzz
ADNANHOCA:
ama bi yaşa girmeğğğ
blog!
SİREYYA:
afasdsadasda
saklabi yere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti