1 Mart 2011

İSİMM CİSİMMM

ZEK:
bugün dükkana bi kadın geldi
kucağında bi bebek
AYZEK:
sonra gitti
ZEK:
bebeğin tipini görmeliydin!
ağzında emzik salağın gözlerini fal taşı gibi açmış
bana bakıyoo! ben gözümü açtıkça açıyo
tipi görmeliydin
yarıldım la! korku filmi gibiydi.
yazık la bebeğe
AYZEK:
adıda kesin mahmut gibi bişidir..ulan küçücük bebeğin adı mahmut olur mu ya
ZEK:
kesinn
olm onu bırakta
kursta bi kızla tanıştım
kız nasıl güzel,alımlı,taş,uzun falan filinta gibi
AYZEK:
kendinemi ayarlıcan
ZEK:
kıza ismini sordum
ümmühan dedi laaa
ümmühannn!
Allahım öyle emanet duruyoki tipine
hahahhahaha
AYZEK:
o yine iyi
benim şu hayatta gördüğüm en güzel kızın adı bahtiyar dı
ZEK:
bahtiyarr
AYZEK:
o günden sonra kızlara bakmayı bıraktım zaten
ZEK:
koptum laa
AYZEK:
yalnızım
ZEK:
hahahahahahahaahahaha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti