19 Ağustos 2010

sEKreT BİR dİĞEr adIYLa kUğaNTUm

Y:
hadi
sekret yapalım biras
başla
X:
sana öbür hafta istediğin saati alıyorum
beyaz kordonlu saati
güzel bi şirkete 9000 TL maaşla başlatıyorum
siyah woswogen polo alıyoruz 1 ay içinde, otomatik vites
Y:
hıhı
otomatik vites olsun
bende ikimize
havuzlu villa alim yan yana
komşu olmamız şart
o kadar çok paramız olsunki
işe gitmeyelim
evde keyf yapalım dielim bugün
ben tutim
sbaah kahvesine gelim sana herifler işe giddikten sonra
havuz kenaağrında
sen ısrar et bana
ay nolur burda girelim havuza
git bikinini giyde gel
yada gel benim kıyafet dolabından bi tanesini giy
büyük gelir biras ama biz bizeyiz noclcak de bana
gülelim kıkır kıkır sosyetik gülüşlerden
ah hah hah ha hayyy diye
X:
şimdiki zaman kullan olm
geniş zaman kullanırsan nah olur
hissederek söyle
geçrkten varmış gibi
Y:
benim havuzlu evime ne zaman geliosun
yanımızdaki ev boşaldı
'Z' ye söylede siz tutun
X:
olm komşu olmayalım lan
tiksiniriz
X:
ben global bi insanım
sana ayıracağım vakit
evde olduğum zamanla kısıtlı
X:
götüm
Y:
puhahahahahahahaha
HAHAHAHHAHAHA
Y:
yarın çizim yapalımmı beraber
'Q' yok
istanbula gitçek 2 günlük
anne ziyareti
he karşim
ne dersin
havuz kenarında
yayıla yayıla
şu büyük masaya geçeriz
ahşap
he
boyun yetmezse
havuzun kenaarındaki (dikkat et havuzu bastıra bastra söylüorum) şezlonlardan birnin süngerini koyarız sandallenin altına
X:
detaynı sikeyim senin hayvan
şezlongun süngerini boyum yetmez diye koycakmış
psahkdlaksdas
X:
zengin olunca şekerimli mi konuşcaksın
Y:
ah hah haay lar şart
şekerimli konuşmasakta o lur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti