19 Ağustos 2010

eledim eledim aradım taradım

uğur böceği selma:
yaa kıraçın çok güzel bi şarkısını dinlemiştim
mardinde takside otogara giderken, çok yumusak
hayt! kıraç bağırmıo demiştim
çok da hoşumada gitmişti
acaba neydi?
kaptan:
google'a soriim
eledim eledim?
uğur böceği selma:
böle çok yumuşak güzel bi şarkıydı
bağırmıodu pezeveğn
kaptan:
yumuşah gidiyo şimdilik
gitar solosu var başında
uğur böceği selma:
neki
kaptan:
eledim eledim adı
bi türkü bu ya
uğur böceği selma:
türkü diğğğll
kaptan:
bi dinle fizyden
başka bağırmadığı bi şey yok
uğur böceği selma:
adı neağ
kaptan:
olm
bi daha yazmıcam
ELEDİM ELEDİM
ok?
ahahhaha
bin kere adı ne dedi ya
uğur böceği selma:
hahaha
kesin bok gibidir
kaptan:
bi dinle s.kicem dalağını heaaa
uğur böceği selma:
abi
eledim eledim bunu buldum dedin sanıorum
şarkı isimden ofsayt la
kaptan:
ashdjakdhalkdjasdljaksgdas
gugıla kıraçın bağırmadığı şarkı yazdım
Bunu mu demek istediniz? kıraçın bağırdığı şarkı
dedi
uğur böceği selma:
hahhahahahahahahahhahahaha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti