19 Ağustos 2010

rUs ÇIkarTmasI

zeytin kabuğ:
yok le bak
orda ne kadar genç subay
öğretmen
doktor warsa ordaymışşş
kısmet artıkk
gel bak bida bulamazsın bu kadar toplu kısmet
bildiin türk:
vallamı
zeytin kabuğ:
walla
bildiin türk:
du bende valiz hazırliğm
zeytin kabuğ:
olur ya
dur ben şimdi balıkesir antalya falan yazıom
çıkarsa
beklerim
ciddiyim ha
bildiin türk:
tamam
güney tarafları daha iyi olur bebeğim
tercihlerini o yönde yaparsan
zeytin kabuğ:
olur ne demek
recep beye bi telgraf çekim beni alanya falan atasın
bildiin türkle ben öle istiyos dimm
bildiin türk:
hahahahhaha
yok
alanyada çok rus var
koca neyin bulunmaz
bize bakmazlar
zeytin kabuğ:
doğru dionnn
bildiin türk:
bilmem naaptımın rusları
kahpe kevaşeler
zeytin kabuğ:
ama hatunlara ben bile
baKıom
bildiin türk:
boyum kadar bcaklarıyla geziolar ortalıkta
hee bende bakıom
zeytin kabuğ:
10 kilometre öteden belli oluyolar
nerde kıçı büyük karnı yere kadar sarkan karı war türkk
nerde sütün gibi bacaklar daracık kalça
cirlop gibi meme war russ
bildiin türk:
selülitsiz bacaklar dimiğ
rus katliamı çıkarsa
bilki ben kibrit attım
zeytin kabuğ:
ömrüm onları kıskanmakla geçecek
boy desen
yok
kilo desen yok
güzellik yok
Allahtan emre zewksiz
yoksa ewde kaldıydım
bildiin türk:
puhahahahahhha
manyak
bizim sevimliliğimiz gülüşümüz yeter herşey endağmmı
öylemiki la o_O
hepside derin dondurucudan çıkmış gibi
somurtuk kevağşeler
zeytin kabuğ:
yaşlanınca hepimiz
aynı diilmiyiz sankiii
bildiin türk:
diiliz
onlar katır gibi bi bok olmuo baktım ben
aramızda kalsın
zeytin kabuğ:
walla mıı zaten erkekler de
minyon sewiomuş
bildiin türk:
puhahahahah
zeytin kabuğ:
Allahım ya körler sağırlar birbirini ağırlar
ben seni oyalamıyorum değilmii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti