3 Şubat 2010

kAçırILIRsaM..

Aahu Tuğba:
ilişki aşk yoksa problemde yok dedim
anladı sandım
akşam zorla arabaya bindirdi hadi eve bırakıcam die.
kaçırırda lan bu beni
sERpil ÇAkmaklı:
yandın sen
telefonunu hep yanında tut
binerken abine mabine mesaj at
Aahu Tuğba:
oldu
hemde abime
ahahhaha
olm
sERpil ÇAkmaklı:
evet
Aahu Tuğba:
sen telefonuna bakar ol
olur ya
bigün yannışlıkla ararsın
ortalıkta yokum
kızlarında haberi yok benden
evede gitmemişim
bilki kaçırıldım
polise koş
sERpil ÇAkmaklı:
sıs
allah korusun
Aahu Tuğba:
kaçırılırsam
mümkünse bi dağ evi olsun
şömine olsun
içinde cayır cayır
odunlar yansın
koksun böle
ımmmh
mangal yapsınlar
dvd olsun
sERpil ÇAkmaklı:
a
başka?
Aahu Tuğba:
battaniye mutlaka olmalı
sERpil ÇAkmaklı:
sen yaz ben ona iletirim
Aahu Tuğba:
bide kahve
dvd kahvesis gitmez
ahahahahahhaa
Aahu Tuğba:
kitaplık olsun
adamakıllı kitaplar
sERpil ÇAkmaklı:
ananın amı
Aahu Tuğba:
ali ata bak tarzı diiğl
kaçırıolurm olum borumu
benim külfetim yeter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti