29 Ocak 2010

GıLOBaLim gILObAlsiiNİZ gıLObaLLEr..

KAPTAN:
eda?
operet?
sen nasıl global bi insansın ya haahaha
her yerden bi tandığı var
ay ben bişi anlamadım
görüyo musun
' deNİss..:
kesinlikle yaramadı
ben gılobalim o ayrıda
ahahahahhaahaha
KAPTAN:
ahdasjddkasd
' deNİss..:
olm
hollanda
barcelona
dingiltere
kansas siti
amarika
daha ne istion la
sayimmi
daha
türkyeye geçimmii
he he
KAPTAN:
puajshdakjsdas
KAPTAN:
yok
şimdi baştan anlat
eda neci?
anlıycam bu sefer söz
' deNİss..:
eda asfalt satio
KAPTAN:
o ne be
asfalt ne?
' deNİss..:
şimdiki takıldıı çocuun annesi operetmiş
bildiin asfalt
KAPTAN:
içki mi
ohaaa
ay bayılıyorum sana
hayatta böyle bi meslek aklıma gelmez
KAPTAN:
senden öğrenecek çok şeyim var
' deNİss..:
ben buldum ona o işi
engin çevremden
ahahahahhahahahaha
KAPTAN:
gittikçe ilginçleşiyor
lkasdlakjfaf
KAPTAN:
eee
çocuk neci
' deNİss..:
bak onu bilmiorum
anasına baktım oğlunu alcam
' deNİss..:
şindilik ananın meslek kafi
KAPTAN:
sadafafe
' deNİss..:
sadafafe ne
KAPTAN:
gülücük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti