22 Şubat 2010

tüple çalışan füze mühendisi:
kanka daha materyalist projelerin var mı
' deNİss..:
yok
şimdilik bu kadar
tüple çalışan füze mühendisi:
sürrealist çizginin dışında karın doyurmak maksatlı en azından gece bir menemen yapacak para kazandıracak
' deNİss..:
hahahahahhaha
şindi öylemi oldu
bırak ortaağm
öle olcaksa olmasın
ben zaten güsel yaşiom
zengin olmak amaç
tüple çalışan füze mühendisi:
bu da iyide bu şekilde senede 2 gece bonfile yersin 363 gece aş evine gitmek zorunda kalırsın
tüple çalışan füze mühendisi:
güzel yaşamaktan kastın ne
sürrealist deniz
' deNİss..:
yani
standartları iyi yaşıorum ben
tüple çalışan füze mühendisi:
standart dan kastın ne
' deNİss..:
YEDİİM ÖNÜMDE YEMEDİİM ARKAMDA
tüple çalışan füze mühendisi:
swiss otelde spa ya gidiyomusun her hafta sonu brunch yapıyomusun kendine ait evin araban var mı yurtdışına ne sıklıkla çıkıyosun
benimde öle yediğim önümde yemediğim de hep arkamda sürekli arkamda
' deNİss..:
swiss otelden aradılar beni gold üyemiz olun
kart gönderelim die
vaktim yok yoksa alırdımmmmmmmmmm dedim geri çevirdim
ahahahhahahahahhahaa
tüple çalışan füze mühendisi:
böle yetiştirilmişiz değil mi lan hep
büyüklerimiz
ne istiyon daha işte yediğin önünde yemediğin arkanda
' deNİss..:
hee
bende bişi sanıodum
vazgeçtim
iisyan çıkarcam
tekel işçilerinin yanına gidiym bu ağşam
tüple çalışan füze mühendisi:
çıkar arkandayım
' deNİss..:
yemediim gibimi
hahahahahhaahhaahaha,
tüple çalışan füze mühendisi:
yata binmek bizim de hakkımız , alplerde neden kayak yapamıyorum, neden cartier çantam yok baba de bu gece
gözün şişince unutma ekmek içi koysun annen
sabah görüşürüz bir ara
nereye kadar de ya
çorabı ojeleye ojeleye balici sanıyolar yolda baba de polis çevirdi de
narkotik de fişlenecez az kaldı de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti