19 Kasım 2010

taVLA taVLA beNİ TAVla

kokoreççi:
haklı çıkarmadan yapıcan la
satranç bu işler
hamleni doğru oynican (:
dönerci:
ben satranç oynayamıorum oğlum
en ii anladıım tavla
düşeşmi düşeş
hay amk.iki birmi geldi
kokoreççi:
banada hep gele a.q
ilk taşta taşım kırılır birdaha içeri giremem mars olurum
dönerci:
hahahhahahaha
bizim kaçakete bi posta koydum kokoreççi
geçen msj atmıstı bana
çok geç döneceme ariim dedim
telefonu meşguldü
bende msj yazdım
dır dır dır die
cvp vermedi
arayanıda görüo
msj ıda
bayram girdi
3.günü sabah maj attı bayram mesajı
cvp vermedim
gittim kahvaltı yaptım söhbet ettim aileyle
baktım aramış
dönmedim
sadece msjına cvp yazdım
bende kutlarım. die
bu kadar
kokoreççi:
ee hani sen tavla severdin bildiğin satranç işte
dönerci:
zar tutuorum ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti