3 Kasım 2010

Helikopter sevdasıydı önce..

denizindibi .:
masaüstü bilgisayar kurdular
onda da
ses sistemi yok
bi tağne kulaklık buldum kocaman
kopilot gibiyim
tipimi görsen
hhahaha
birazda nuçuşa geçicem
prrrrrrrrrrrrrrrrr
olum helikoptere hazırlık
sikrıt
KAPTAN:
tut ki karnım acıktı dolaba koştum,dolapta bir şey bulamadım anneme küstüm,tüm şehir bana küstüüüüüğğğğ
denizindibi .:
sen anlaman
KAPTAN:
ben anlamam
denizindibi .:
ahahhaha
KAPTAN:
pervaneyi anca götüme sokarım ben
denizindibi .:
ay yeter
kahkahalar içimde patladı
KAPTAN:
patlaağağğğğağağağğaaaa
o helikoptere beni de bindireceksin
denizindibi .:
bindirmiğğğcem
ahahahaha
çatlahahahağğğğ
KAPTAN:
yuuuaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrraağğğmııııaaa ye de niz!'
yuarraaamı ye deniz
yuarraaamı yeeeaaa
ay ben böyle yarak kürek konuşuyorum ama karşımda namaz kılan kız oturuyor
çok fena günahlardayım
denizindibi .:
olum nolur yeter
öldüm
karnım ağrıo
blog!
KAPTAN:
sen ekle olm
benim elim uğursuz
cenabetim çünkü
denizindibi .:
ay yeter
nooolur yeter
KAPTAN:
taam kes
bu güzel oldu
burada kesiyoruz
arkadaşlar yarın aynı yerden sahneyi tekrar çekicezz
şu Amerikan filmlerindeki ponpon kızları oldum olası hayretle izliyorum arkadaş, biz resmen kezbandık lisede. yaaa şu lise fotolarımı kaldırdım ama komple mi silsem? hiş cevap versene lan?! napıyosun?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti