2 Haziran 2010

yalancı yarim


kaptan:
 evleniyon mu
gülşenbubikoğlu:
 oğlum dedim beni tanımıo musun kasılırım
 sen yoksun, biz ne konusucaz
 "amaaan gülşenbubikoğlu çok soruo soruosun
 verdim numaranı öğleden sonra aricak seni" dedi
 bekliyorum
 adı taaağrıkmış
 taaağrık umarım 45 yaşında evli çocuklu bi iş adamı diildir
kaptan:
tarık deyince aklıma tarık akan geliyor
 çapkın, saçlar sağa taranmış
gülşenbubikoğlu :
 anaaaaaaamm
 hahahahahahaha
kaptan:
 gömleğini senin gömleğe ilikliycek, otobüsten tek başına inemeyeceksin, öyle sevgili olcaksınız
gülşenbubikoğlu:
 tarık akan olsa daha ne isterim lan
 da nerden çıktı
 nası estide böle bi şi dedi anlamadım
kaptan:
 senin baban da ona uzak durması için para teklif edicek
gülşenbubikoğlu:
puhuahahaaahahahhaaahah
kaptan:
 hayırlısssssııı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti