28 Haziran 2010

MİHRİBAN :Beselye'yle konustum 6 gibi
 yozgata geldik yumukla diodu
 olm dedim sivas
 he ordan geçtik buraya yol üstü dio
 bu kız işkolik oldu
 baktı aşktan fayda yok
KAPTAN |:
 yumuğun ailesi yozgattaymış meğer
 tutup tanıştırıyomuş
MİHRİBAN :
 puhauhaauhahahahhaha
 kaçırıomuş bizim kızı
 KAPTAN |:
 he la bakıyon yarın beselye yok
MİHRİBAN:
üzgünüm bebek yumuğun ailesi beselyelerin evinin bi kaç bina ötesinde oturuo 
hikağyeni bozmak istemezdim ama
KAPTAN |:
 aksşhdşljadfa
 üğehdhaeaşljhdaeşf
 BLOGGGG!
MİHRİBAN :
 sgyadb
 dbahfg
 dfdgjık
 bdıg
 ay koptumm
 allanı bloga ekle
KAPTAN |:
 altıma işedim 
 neyse ki tuvaletteydim
 MİHRİBAN :
 al bendende o kadar
 puhahahahahahahahahahahh
 wdbngdıbnhjmpkiğl
 sdkdf
KAPTAN |:
 sen de mi 
 ov may gat
MİHRİBAN :
 ahhahahahahah
 sigi piç
 KAPTAN |:
 cam açiyim
 tuvalet fayanslarmızı görürsün
MİHRİBAN:
 Aç! 
KAPTAN |:
 ay gibi parlak...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti