12 Ekim 2016

Anne instagramı

Kaptan: Denizindibi lasdkjahsdsa 2 gün önce Sedoş'un annesi, şimdi de senin annen beni takip etmeye başladı instagramdan. Yaşlandım olm, beni anneler takip ediyor. Paso yemek ve çocuk fotoğrafı koyacağım yeni kitlem için kasdksad

Denizindibi: Anneme instagram hesabı açtım yeni hevesi, oyalanıyo.

Kaptan: Annemin de var da, bizi takip etmemesi için "yea annecim biz sadece bakıcıyız, foto koymuyoruz" dedim.

Denizindibi: Puahahah annem kullanmayı bilmiyor, çıkarırım ben ahahaha

Kaptan: Beni takip etsin yeter, yorum falan yazsın, çok eğleniriz birlikte.

Denizindibi: Olm öğretmiyorum öyle şeyler daha ahaha baksın likelasın geçsin.

Kaptan: Öğret bee, ben geleyim yarın size hastag kasmayı anlatayım.
#canimkizim

Denizindibi: Olm sarmasın! Göt! ahahaha

Kaptan: Güzel kızım burası neresidir?

Denizindibi: DENİZ O İÇTİĞİN RAKI MIII? #cabukeve
AHAHAHAHA

Kaptan: aahahaha

Denizindibi: #babancagiriyo

Kaptan: #ezanokundu

Denizindibi: #sizbenimmisiniz

Kaptan: #ahahahahahahahhahahahahhahaha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti