25 Temmuz 2011

fransızcamı öğreniyorum

Le reçel:
bıktım artık facebook’ta gereksiz insanlardan, önyargılarından abuk sabuk yorumlarından
tivitır mis
le bebiş
ne dediler la sikerün ebelerini
google+tayım ben, kimse yok
Le reçel:
o ne lan
le bebiş
yeni sosyalleşme olayı guzum
Le reçel:
google plus yeni mi çıktı
nası bişi
le bebiş
1 ay oldu
facebookun sade ve sakini
Le reçel:
hay sikeyim sosyalliğini
ne geldiyse başıma ondan geldi zaten amk
vay sikiiim
15 te arkadaşı var
lan yarraam sen beni aldatıyon mu piç
siktiret
uğraşmicam, sıkıldım
bi müddet kafa dinliğm
le bebiş
yarın öbür gün dersin
bebişim, beni ekle la götüğm diye
ben de fransızca sikerler derim
sikeğğlee
Le reçel:
de bakim
le bebiş
sikeğğleeğğğ
bir daha
sikeğğğleeeeğğğ
bir daha
ben de seniii si ke riiiimmmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti