24 Eylül 2010

adRES ceHENNEmm

DÜrRÜYE:
daha iyiydim
KÜFÜRBAZ METİN:
dikkat et uşak bu kadar erken helva yedirme bize
DÜrRÜYE:
sevmem zaten helvayı
KÜFÜRBAZ METİN:
zaten sen yemicen biz yicez ben severim
DÜrRÜYE:
ben öldüümde diyorumki şöle şey falan yabtırsalar
şu peynirli kadayıf neydi
KÜFÜRBAZ METİN:
künefe
DÜrRÜYE:
heh ondan
daha güzel gitmezmi la
bunu hayata geçirmeliyim
korkutiim bide
bag yukardan izlicem haberin ossun
sora rüyağlarına girerün die
KÜFÜRBAZ METİN:
yukarı çıktıktan sonra birde burayımı izlicen la delimisin..
koyim dünyaya..
DÜrRÜYE:
evek
izlicem
benim işim dünyayla
hesapalaşmam bidmedi
dünyanın dairesi yetmezmiş gibi birde el ayak çekilince sen bitersin dibimde
KÜFÜRBAZ METİN:
benidemi yanınına alcan ölünce
DÜrRÜYE:
iki geyik yaparız
noolmus
gelsen nooolur
heğ
KÜFÜRBAZ METİN:
aynı yere düşçemiz ne mağlum
DÜrRÜYE:
nie kı
en işlek yere gitçez işte
cehennem cad.cehennem sok.cehennem apt.no cehennemin dibi.(yani zemin kat)
KÜFÜRBAZ METİN:
çok sicak olur la orası..
DÜrRÜYE:
nabalım ucuz daireler burda var
idare et be hacı parayı vurdukmu çıkças yukarı doru
yersen..
KÜFÜRBAZ METİN:
ordadamı para bulma davası ya.. ben yokum o zaman yea..
DÜrRÜYE:
o zaman otur oturduun yerde sıcak iyidir başın aarmas
puhahahahhaha
KÜFÜRBAZ METİN:
hani geyip yapacadık la ordadamı 3 kuruş için it gibi çalışcaz.. yoğum ben..
DÜrRÜYE:
yok la orda yan gelip yanacaz
KÜFÜRBAZ METİN:
en azından künefe yer yanarız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti