5 Temmuz 2010

vih:
 kangalı aradım beyli konuştum
keptın :
 ne diyor
 renk verdi mi neden bey diyosun diye
vih:
 o da hanımlı konuştu sonra dier teli çaldı. dur canım 5 dk içinde arıycam seni dedi sonra ben başkasıyla konuşrken aradı. şimdi de ben arıorum o meşgul 
keptın:
 arama tekrar arasın i.ne
vih:
 iş için arıom bişe sormam lazım 
 öyle normal hayattaki gibi "amaaan işim olmaz" da diemiorum mecbur adamı zırt bırt arıycam 
keptın:
 bana sor
 ben yanıt veririm sana
vih:
 sorayım...
 şartnameyi halletiniz mi gerekli madde eklendi mi
keptın:
 eklenmedi, diğer ortaklarıma sormam lazım
 işler de yoğun. ama bir iki güne halledicem
 ben sizi ararım
vih:
 yaww ne ortaaaa sen patron değil misin
keptın:
 bilmem bizde 2 patron var ya
 o zaman yanıtımı değiştiriyorum
 işler çok yoğun, ankaradaki sevgili adayım olan vih'in bile yanına gidemedim yoğunluktan. bir iki güne halledicem. ben size dönerim
vih:
 işte bu süperdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti