26 Aralık 2009

bu da ortaya kapak olsun. kaşık salata bi de yanına

nejatsatı:
eee
çıkmadık candan sıkıntı olmaz
sıkı can iidir
ismihan |:
ay korkunçsun
bunu da 1987den beri görmediklerim / duymadıklarım listeme ekliycem
nejatsatı:
uzun zamandır asosyalim
ismihan |:
evet nejat bir albümde etiketlendi"leri görmüyorum ne zamandır
nejatsatı:
dimi bayadır yok onlardan
asosyalim direk harbi
direk harbi
ismihan |:
napıyon peki
nejatsatı:
lorel ve hardi gibi
ismihan |:
çalışıyo musun?
nejatsatı:
aynen atolyedeyim
dur 1 sn
paso atolyedeyim
işte yaklaştık hedefe
ismihan |:
hedef?
nejatsatı:
iyi bir sanatçı olup
vatana millete hayırlı evlatlar yetiştirmek
ismihan |:
hahah
nejatsatı:
neden chp
ismihan |:
evinin sanatçısı ol nejat
nejatsatı:
eudheuhduehdue
ismihan |:
mustafa ALTIOKlar?
nejatsatı:
euheudhuedh
iidi
hazır cevapta tanıdığım dünya markası bir insansın
ismihan |:
klavye delikanlısıyım adamım
nejatsatı:
harcadıkça kazandıran kredi kartı
bunun resmini yapmak istiyorum ismi
ismihan |:
ak ses?
ben sana bunun resmini yapmazsın demedim
nejatsatı:
uehduehpudehpduehndpuhem2ş dop3
geçen resmi yolladım galeriye
şişe resmi
resmin adı ne ddi
şişe dedim
çok komiğiöe gitti o an
ismihan |:
hahahaha
nejatsatı:
kapak diye bir resim yapsam olmaz şimdi
yuvarlak tuvalde
ismihan |:
akhdkjsadhaskdhaskd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kimler Geldi Kimler Geçti